Tuesday, June 28, 2011

Cinta Pantai Merdeka

Assalamualaikum..

mesti ramai yang tau lagu cinta pantai merdeka kan..masa mula2 cik pad bawak gi Pantai Merdeka masa BBQ raya department cik pad.. masa tu Adam duk dalam perut lagi..jakuun kejap sebab tak sangka sampai gak tempat yang sekadar dengar namanya melalui lagu je..pastu Sabtu haritu bawak lagi pergi sana, saja bawak Adam jalan2..

Sebagai orang Terengganu tempat tu biasa je sebab pantai kat Terengganu jauh lagi best rasanya, tp bolehla nak jalan2, nak lepaskan rindu nak tengok laut..kesian kat Adam, lahir kat Terengganu, tp ombak ngan pantai pun tak kenal lagi..hehehe..sepanjang kat sana Adam memang terdiam seribu bahasa, nak ambik gambar pun payah sebab sibuk nak tengok orang..memang kes terpegun sangat2 la..

Adam terpegun tengok ombak kecik

Adam dengan mama



  dah tak boleh nak fokus kat camera..busy nak tengok orang

3 comments:

aDieyZa said...

adam menghayati keindahan alam.. good boy!!

Puan Kutu said...

comellah adam..sytak pernah smplg pantai merdeka walaupun org utara.sgt kolot kan..haha sbb tmpt tu tak best pun kan?

Anah said...

zana: tq aunty zana=)

muni: walaupn xbest sgt, tp kalo bawak aiman msti jenuh nak pujuk balik sbb sronok tgk buak2 main kat playground ctu.