Friday, June 24, 2011

~~~kembali~~~

Assalamualaikum...

Selamat hari Jumaat...adehhh lama betul x post pape..ecececece cam la selama ni aktif sgt berblog..tp tu la, kali ni rs lama sgt..sbb yg paling nyata msti la xde apa yg nk diceritakan, pastu kekangan masa...tp smpat la blogwalking g blog kawan2..ada yg tinggal jejak, ada yg sekadar melawat..

mgu ni sgt busy..jgn ingat org duk umah cam sy ni leh relaks memanjng..nk kmas rumah, masak, basuh kain, sidai kain, tp lipat kain malas..seminggu sekali br buat..agak2 xmuat bakul br la terhegeh2 nk lipat..xsuka la lipat kain..huhuhu.. dan yg paling menyibukkan skrg ni putera hati dh pandai demand nk tido atas katil dlm bilik..kalau malam xkisah la sbb tu la tempat tido Adam, tp siang nk tido dlm bilik..buai yg jadi tempat faveret tu dh cam tempat larangan je buat dia..masuk buai je ngamuk..bukan xsuka, suka la sgt2, senang nk g jalan mana2, xde la ngamuk nk tido nk cari buai..yg xbest bila tido dlm bilik nk kena peluk2 dia dulu, zikir2..kdg2 Adam xtido lg, mamanya yg lelap dulu..anak duk sibuk berguling sana sini..bila Adam dh tido ms tu la nk masak la, menyapu la..

bila dh selesai semua2 tu, nk karang entry Adam pn dh jaga..nmpak je laptop suh mainkan lagu dia la..Adam dh pandai layan youtube la plak skrg ni.. so kn la beralah..k la ni pn anakanda duk nangis sbb dgr lagu je, tak nmpak gambar..nk karang ayat pnjang2 pn xleh..


7 comments:

rDnA said...

Pandai yer Adam..demand dgn mamanyer..betul2 duk umah sape kata bersenang lenang..time anak tido la marathon buat keje umah..tp Danial tido setengah jam jer.bla dia dh bangun mesti ajak main dgn dia

aDieyZa said...

gambar last tu sgt comel ok!! buat aunty zana geram jer la adam ni.. hihi.. rasa nak geget!!

~YUN~ said...

geget pp sikit!!geramm tgkk!!hehe~

Mama Afiqah said...

amboi2 adam...
dah pandai demand erk skg...
cute jer....

Anah said...

dina: makin besar makin bnyak akal n makin manja..nk berkepit saja kejanya=)

adieyza:mmg geram tgk budak sorang ni, meh mamanya tlg gegetkan..

yun: geget je la aunty..Adam redha..

kema: duk atas katil best sbb leh guling2

Puan Kutu said...

comelnya adam..pandai layan youtube.ank internet betul..:)

Anah said...

muni: dr dlam perut duklayan YouTube, terbawak2 sampai ke luar=)