Saturday, June 18, 2011

Marathon..Fuhh Fuhh

Assalamualaikum...

Salah hari Sabtu..cuti2 camni msti kuar g jalan2 kan..cm sy ni hari ni cikpad keje..sob sob, so duk umah je la diam2..harini nk rehat, dh 2 hari marathon cite Nora Elena..org lain dh lama kenal Seth Tan sy br nk kenal..tertinggal ketapi betul la...baru paham nape org duk tergila2kan Seth Tan tu..hahahaha..

tetiba teringat cik pad ms zaman bercinta, balik hostel tgk2 ada bunga atas katil..msuk kreta ada bunga..letak bunga dlm bonet pn pernah..tp 3 kuntum je la..kikiki..semlm smpat la request nk bunga, pastu cik pad jawab, 'drp beli bunga, baik abg bg makan..lg kenyang'..bajet ms bercinta dl dpt bunga xyah makan, tenung je bunga tu smpai kenyang..hehehe

berbalik kpd marathon cite Nora Elena, sempurna betul watak Seth Tan tu..yg buat spoil dia pernah rogol anak dara org ngan pernah tinggal kewajipan sbg Muslim je..ada ke lelaki cam tu?hahaha..tp Seth Tan tu msti xpernah basuh bilik air, mop lantai(sekali je dia mop ms tertumpahkn arak), g buang smpah or segalanya kn..kalo comment dpan cik pad msti kn balas, 'dh nama pn crita'.. ni la edisi tertinggal ketapi..org lain dh hepy ending hari khamis, sy br hepy ending kejap td..gagagaga

bunga yg keluar dr bonet. tp xterkejut pn sbb mmg tau g beli bunga cuma xpaham nape kn letak dlm bonet dulu..

10 comments:

♥ Elin ♥ said...

duduk rumah layan sikecik jer lah..hihii

Anah said...

ye la...mujur ada si kecik ni..leh buat main ng usik2..

b.E.L.L.e said...

haha..ni mesti tiru cite nora elena letak bunga dlm bonet.romantik gitu..hehe..

Anah said...

nora elena tiru kami..cik pad dh buat 2 thun lpas..haha

Puan Kutu said...

hahaha klu adapun laki macam sth tan tu time bercinta la kot.pas kawen dah terbukti..dr beli bunga bek beli mkn.haha...wo anah 26ekk?tak kesahlah..pggil akk pun boleh.huhu..

qaseh johanna said...

salam perkenalan..

wah..ni mst kes suami awk terikot seth ni..hihi..

tahniah.. sbb buat suami awk mmg romentik! =)

http://qasehdindakanda.blogspot.com/2011/06/laki-hang-cam-seth.html

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

la..pasaipa tu..kene buh dalam bonet
sib baik tak layu hehehehe
sian anah..baru tau kebestan citer tu ehehhe

Rosie Rose said...

hehehehe... sorang lagi peminat seth tan?? dasat, dasat... :)

nur easy said...

sesekali best jg dpt bunga ya..;)

Anah said...

qaseh johanna: tu cite lamaa la..skrg beli bunga kubis je=)

kak rose:dh lama dgr psl ke'best'an cite tu, tp cik pad layan katun kt ch 611..beralah la..

rosie rose: dasat kan..ni pn 2-3 kali duk ulang

easy: dh lama xdapat=(