Saturday, August 27, 2011

Selamat Pulang Beraya=)

Assalamualaikum..

Mesti ramai yag dah balik kampug masing2 kan? Cam sunyi je blog harini, tapi Sabtu memang selalu sunyi pun. Saya masih di sini, tak balik pun lagi sebab cik pad masih lagi kena kerja. Petang ni balik kampung BM, tak de la teruja sebab semalam pun dah balik gi tengok diorang meniaga ngan ambik baju melayu cik pad ngam Adam. Baju cik pad gelebeh sebab diet la katakan then baju Adam ketat la plak sebab tempah hampir 2 bulan lpas,mesti la Adam membesar. Lepak dalam 1 jam terus balik. Dekat sangat boleh ulang alik je =). Tapi atas highway memang meriah ngan lampu kereta tak putus2. Terang je jalan.

Esok tengah malam baru nak balik Terengganu. Tengah malam ok, tak dapat bayangkan nak panjat lebuhraya Timur Barat tu tengah2 malam buta dengan musim2 hujan cam ni. Sabar je la cik pad tu. Moga perjalanan kami dipermudahkan. Amin. Kepada semua, hati2 di jalan raya ye=)

No comments: