Tuesday, August 23, 2011

Raya Oh Raya!!

Assalamualaikum..

sepatutnya entri ni berkaitan persiapan raya kami sekeluarga, tapi Muhammad Adam Ziqri dah delete semua dah. Penat taip panjang2, dah la nak start menaip tadi bukan main lagi payah siap perah otak, sekali Adam datang terus delete semua. Saya nangis dia boleh gelak2. Dah nak siap tau 4 perenggan tadi. Sabar je la!!!

Tunggu datang kerajinan baru saya tulis balik apa yang saya dah karang tadi..Sob sob sob

4 comments:

Fiez Kejora said...

hihii...sabar jela bile dh ade anak ni..hihi

aThidEaN said...

alahai comel sungguh Adam ni.tp geram pun ada jugak kalau menda tu terjadi.Ilyaas skrg suka tendang laptop kalau nmpak umi dia start guna lappy

Anah said...

Fiez: mmg kena bnyak sabar=)

Athi: anak2 ni lagi teruja ngan apa yang kita buat,kalau Adam laptop dia sndiri pandang sebelah mata pun tak nak.hehe

ayza ukashah... said...

alahai comeynye dah pandai deletekan mama punye koje...bijak kan budak zaman IT