Wednesday, February 1, 2012

wordless wednesday- cuti2 CNY

Assalamualaikum

sedih tak jadi jalan2 KL, jalan2 Tesco je

tenangkan perasaan dengan berurut

9 comments:

YaYaNsMuM said...

amboi...budak tomeyy pn nak massage gak yer...huhu

Anah said...

yayansmum: mstila, dia kan org busy, asyik ke hulu ke hilir, tu yg kn massage jgk

Meey@ said...

anah!rindunya!jom gather2 weekend ni?nakkk?hehe.

Anah said...

gather2 kat mana? aku xkemana2 minggu ni, minggu lepas dah balik BM. jom la dtg kamunting..hehehe

rDnA said...

Amboiiii si kecik tu pun nk massage jugak..

Adam..nk pinjam belon angry bird..

Fiez Kejora said...

fareez pn ske join abah dia berurut...adam dh leh jln ke?

Anah said...

dina: budak kecik tu xleh kalah, dia pun nak jugak..dapat belon angry bird kes nangis2 sebab tengok majority budak2 duk pegang..adoiiii

fiez: budak2 suka tiru apa org dewasa buat..hehehe..Adam start jalan ms umur 10 bulan 3 mgu..

~YUN~ said...

anah,berurut di mana tu!!hehehe!

Anah said...

yun: kat Taiping sentral la, kalau kat econsave pun dia suka nak duduk2 atas tu..