Wednesday, February 22, 2012

wordless wednesday- pantang nampak

Assalamualaikum

dah pandai nak mintak main
berlari kalau nampak benda alah ni, mujur tak mintak bawak balik =)

8 comments:

YaYaNsMuM said...

My son pon same...tp, kalo bende alah tu bergerak..takut pulak..ekeke

Me, Myself and I said...

Sama ngan alma.. tapi kalau pg giant benda ni free.. blh tekan byk kali.. kalau tak dia tak puas main.. hehehe

rDnA said...

Alanak danial pun kbh kurang je..tp dia x lari,danial tau tunjuk je..klu kita naikkan sukanyeeee la.sampai taknak turun

Misz MariA said...

Haih..budak2 mmg suke main nih! Anak Maria pun pantang nmpak..kalau free xpe, bleh berulangkali main, kalau guna coin..alamat xbalik la.. :P

Anah said...

yayansmum: mula2 dl takut gak sbb naik yg plane punya, menjerit2 gayat..bila naik yg kereta terus syok..hehehe

Ainor: bestnya kalo free, boleh main lama2..

Anah said...

Dina: Adam mmg akan menuju ke arah tu, kalau hari terlebih semangat mmg dia akan lari tuju kt benda alah tu

maria: kalau Adam bagi main sekali pun xpe dah..lepaskan hajat dia je nk main.. comella budak2 ni..hehehe

Dulu Gadis, Kini Mama said...

pantang jumper mesti nak main eh!hehe

♥ Elin ♥ said...

sama lah amani tuh...dah pandai tunjuk skg tau...haaiss.. mcm 1 perkara wjb seblm balik kena bg dia naik.

semakin mengerti kan :)