Monday, May 2, 2011

Sambil menyelam minum air..

Assalamualaikum..

selamat hari pekerja kpd semua pekerja..lewat sehari tp xpe la sbb harini ramai yg still cuti kan..termasukla cik pad sy tu..yeah2 suka...hari ni nk cite perihal cite basi yg berlaku 2 mgu lpas.. 

Cik pad g kursus dr isnin smpai jumaat kt Sunway Hotel Georgetown..so kitorang pn check in kt hotel yg sama gak la leh cik pad jenguk2 anak isteri dia.. isnin malam bru cik pad amik sy ngan Adam, so Adam jadi budak yg sgt jakun sbb xpenah kuar malam apatah lg g Penang...nk tergelak tgk gelagat dia dlm kete sbb muka penuh kepelikan tgk lampu2 kt Penang bridge..siap buat muka mintakkan penjelasan dr mama dia..so mama dia terangkan la apa yg patut bajet cam Adam paham la kan...pastu smpai2 bilik je Adam trus berguling2 atas katil..sehari sblum tu Adam dh leh meniarap sepenuhnya, makin xleh duk diam la.asyik nk niarap je pastu pusing balik...

sepanjang sy duk sana bleh bayang x sy ngan Adam xgi mana2..kuar ptg ms cik pad abis kursus je..tu pn g Time Square sbb nk cari makan, ptg eoknya g cari nsi kandar kt Line Clear then ptg lg 1 g Perangin Mall..kuar sume sbb nk makan, g perangin smpat gak la shopping tuk Adam..bosan yg amat ok, tp kalo duk umah lg bosan kot.. kuar pn xleh lama2 sbb Adam tu cam syok sgt2 duk dlm bilik, tido je manjang..lg satu cik pad kn study sbb ada exam..huhuhu

yg paling sedih duk ctu housekeeper bleh ingat sy Indon..hukhukhuk..sedih tau..dia ingat bibik duk jg anak smntara tuan g berlibur..cissssskek sungguh la...pastu hari esoknya org lain plak, tnya sy tgk x cite indon kat tv3 kol 2 tu..mmg la tgk sbb xgi mana2 pn kan..pastu jd la plak tkg crite kt dia sbb dia xsmpat nk tgk..baik hati sungguh la sy ni g layan nk crite2 plak..pastu bleh plak dia cite psl kisah hantu kt hotel tu kt sy..terkedu ok..terus rs nk hempuk ngan bantal je..tp tahan, senyum je kt org tu...smpaikan nk masuk bilik air sy takut kot..

tu  je la critanya..walopn xde bercuti g mcm2 tmpat tp dpat la bercuti dr buat keje rumah..=)

baru smpai

tgk air pancut2 dpan Time Square..dh nmpak pusat sbb xleh duk diam

hobi Adam sepanjang masa..berkubang atas katil

gambar xde  kaitan sbb xde gambar papa ngan Adam yg elok..



No comments: