Tuesday, May 24, 2011

masih jelas..

Assalamualaikum...

mata masih belum ngantuk..syok je td baring2 sebelah Adam, usaha sehabis mungkin tuk tido, tp gagal..(pehal cam skema sgt ayat??) tiba2 teringat balik kenangan 4 bulan lebih yg lps..

  •  ingat saat2 sakit contraction smpaikan aym goreng yg faveret tu xabis makan
  • ingat lg ms kn tolak msuk labor room..call sume org xdapat sedih sgt
  • ingat lg bleh sound dr suh buat keje satu2..ms tu la sorang nk kuarkan air kencing, ms tu jgk la dr lg sorang nk tnya mcm2..xleh fokus
  • ingat lg marahkan cik pad sbb bising sgt tiap kali contraction..tp tanda cik pad mgkin sy xkuat
  • ingat lg semua org dlm bilik dlm labor room duk bg sorakan semangat ms nk kuarkan Adam
  • ingat lg sy mengantuk yg amat kesan dr ubat tahan sakit..dr pujuk suruh push sbb sy asyik nk tido je
  • ingat lg rs perut tiba2 kosong..lega cm org lpas sembelit..hehehe
  • ingat lg suara Adam nangis nak xnak je..slow kemain..skrg suara garau yg amat..hehehe
  • ingat lg first time pegang Adam smbil keluarkan soalan xmasuk akal " eh anak sape ni??"
  • ingat lg betapa syahdunya cik pad azankan Adam  smbil mata Adam terkebil2 tgk keliling
Adam newborn..nangis penuh sopan ms ni=)

segalanya masih jelas..skrg Adam dh besar.. makin banyak akal..dah ada perkara yg dia suka ngan x suka..hari2 msti ada bnda baru ttg Adam...moga Adam membesar jd anak yg soleh dan mnjadi khalifah di muka bumi ni.. mama akan lakukan apa saja tuk Adam....love u sayang..cium2 gomol2 sket..=)


6 comments:

~YUN~ said...

indahnya saat tu kan anah..tetibe neves plak lg bape bulan je ni,huhuhu!

Anah said...

aah yun..sakit yg bg nikmat..

rDnA said...

kadang2 mmg akan teringat kan saat2 melahirkan tu.naknyer klu pandang muka anak..ape2 pun tu la akan jd kenangan manis..

Anah said...

betul tu dina..apalah sgt sakit melahirkan kalo nk dibandingkn nikmat mnjadi ibu..=)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

bertuah anah dpt bersalin adam secara normal..sy ni dpt dengar sorakan org katil sebelah ajela masa dia duk meneran nak kuarkan bb

ngah sakit2 tup2 rafiq lak distress..terus kene emergency operation. huhu

Anah said...

rose: anah doakan untuk kali ni rose boleh bersalin normal..xkisah la kot cara mana pn, yg penting ibu n baby selamat..