Wednesday, May 25, 2011

Alahai nape teruk sangat???

Assalamualaikum..

mcm2 rupa..besar, kecik, petak

nmpak x gambar kt atas tu?? smlam teringin nk makan karipap buatan sndiri sbb tgk kentang ada bnyak kt dapur tu ha..pastu lps magrib smlam try la buat n hasilnya mcm kt atas tu la..teruknya..mcm2 saiz sbb mulanya nk buat kecik2, pastu xreti nk kelim + susah..lpas tu terus buat besar2..dh la kulit xjadi..dl ms bujang2 dl pernah nk belajar ng Yun..tp xsempat..rsnya pasni xbuat dh kot..tunggu dtg rajin yg lain kali plak br buat..beli je la lg senang..yg petak tu cik pad pnya keje..huhuhu

6 comments:

~YUN~ said...

anah,okla tu..cntik je..smpai kesudah xbg recipe kulit kat anah..hehe!yun pn bukan reti sgt,kene tnye mak yun..pass la tu anah..=)

ladyzamea said...

ala2...tomeynya..

mcm2 bentuk ada..
mesti seronok dok main tepung tu yer..
x kesahlah anah oi..
jgn ko gi anta kat mak mentua ko sudah..!! huhu

Anah said...

yun: kalo yun bg resepi pn lum tntu jadi, kn g menuntut dpan2 ng aunti nora ni..hihi..lmah betul bab2 buat kuih ni

ladyzamea: mak mentua msti bangga sbb dia pn xpenah buat..hahaha

b.E.L.L.e said...

hehe..betol tuh..beli je lg senang..hehe..

Anah said...

belle: niat hati nk bagi jiran kalo jadi..tp tepung bnyak msuk tong sampah..takat nk makan sndiri beli je la

Puan Kutu said...

haha biasalah tu,sy 1st time buat karipap camtu jugak.tp tak la semua teruk.better la kot dr awk punya.hehe..