Tuesday, March 15, 2011

Adam dah 2 bulan

Assalamualaikum..
harini adam dh berusia 64 hari..smlam br g check up untk 2 bulan..cam biasa la dpat la upah satu jarum..cuak gak takut dia nangis, tp dia tetap macho dgn bunyik hekkkkkk panjang je skali, pastu diam..pastu balik kn la makan ubat, punyala payah..1st time bg, senang je, tp dia sembur keluar..2nd time nk bg, cam tau2 je..Adam tutup mulut dia ketat2..jenuh nk bukak..hehehe

weekend ritu 1st time Adam g knduri..siap berkampung 2 hari lg..Alhamdulillah xbuat perangai..cuma xde gelak ketawa..muka serius spanjang masa, pastu cam nk tido sepanjang masa..msti dia rimas sbb ramai org duk tengok dia kot..knduri ni knduri belah sedra cik pad, pakaian konsep minang sbb diorang kn org minang..sy cakap kt cik pad, mujur kita dh kawin dl, kalo x msti kn paksa pakai camtu gak..xsuka la sbb muka i kn bulat..xsesuaiii..tp makanan mmg mewah la..makanan katering pastu ada plak makanan minang yg super duper sedap..chef original dr bukit tinggi masak..mmg xde istilah diet haritu..bntai makan..tp sekali je makan..xde la kira melantak sgt..sbb dh ada anak kot..xsempat..hehehe

bali dr kenduri, dlm kereta, baru la nmpak adam senyum smbil2 tgk2 jalan..nmpak sgt dia rimas duk kat ramai2 org..balik terus mandikan dia, then dia gelak2 smbil tido..Adam tido start dr kol 7 smpai kol 1 pg..punya la lama, mengalahkan org buat keje..kol 1 bngun minum susu, pastu sambung tido lg..bila tgk Adam bleh sesuaikan diri ngan tmpat luar rs seronok plak, xsabar nk bawak g jalan2, haritu penah dh bawak g Tesco Sg Petani, tp xsmpai pn sejam sbb xtau nk buat apa..lgpn Adam kecik lg, xsesuai duk kt tmpat awam cmtu..Adam cepat2 la besar, baru selesa mama nk bawak jalan..=)

Adam ngan mama pada hari genap 2 bulan

pengantin ngan pakaian tradisi minang

 Adam buat muka boring

keluarga kecil kami


1 comment:

Mrs.aisheiteru said...

jom join http://precioushumairah.blogspot.com/2011/03/mini-contest-precious-humairah-in-house.html