Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Wednesday, November 10, 2010

set bersalin

hai...
sebelum ni saya xpernah terfikir nak beli produk set bersalin sbb mak ngan makcik2 saya xpernah pn pakai set bersalin bagai..diorang pantang ngan ketabahan sndiri..hehehehe...tp memandangkan MIL dh bnyak kali tnya saya pilih set bersalin mana, dan mama pn cadangkn saya satu produk..saya pn mula la buat review tntang set bersalin yg dicadangkan oleh MIL tu dgan tgk kat blog dan tnya2 org..so saya pn decide la untuk beli produk ni..semalam set ni sampai kt rumah..nk tau apa saya beli??? jeng jeng jeng

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Set bersalin Nona Roguy (NR)

Saya beli ni dari kak Engku bidan bersalin...skrg kak engku tgh buat promotion tuk produk ni..so cepat2 la rembat..heheh..moga saya rajin berpantang nnti..xnak skip2 makan ubat ngan sapu minyak..cik pad cakap kalo xabis nnti dia sumbat kt telinga saya..suka ugut tau..

2 comments:

~YUN~ said...

wa..menarik gak set bersalin nona roguy!pil ek anah?

Anah said...

pil ada satu, pastu uncang minum satu, yg lain sapu2..cam senang je..hehehe