Wednesday, November 23, 2011

wordless wednesday- Nak marah ke nak gelak??

Assalamualaikum

punggah mainan
makan dan sepahkan tepung

8 comments:

rDnA said...

dua-dua anah..marah+gelak..mmg dia explore habis.nk jd masterchef ke adam pi rasa tepung tu??

Akma said...

ayork..hbs tepung mama...
adam adam...memang pembantu yg setia...

Puan Kutu said...

kecik lg tak boleh marah2,tegur dan naihat jer..hehe

nak marah pun tak jadi kan bila tgok muka comelnya tu...:)

Abang Jonni said...

sabo je lah... huhuhuhu

Anah said...

Dina: yg mampu hanya la gelak sambil haippp je.. nak jadi chef la kot,asyik nak main kat dapur je skrg

Kema: sangat setia, serba serbi dia nak buat.hehe

Muni:kalau marah pun dia buat muka toye je..

Anah said...

abang jonni: mmg sabar pun..huhu

。+゚o。. Puan Dot . 。o+゚。 said...

waaa... pndai nye baby cari akal =)

Anah said...

dot: makin besar makin pandai =)