Friday, November 25, 2011

Adam dah boleh jalan =)

Assalamualaikum

22 November 2011 tarikh Adam boleh mula jalan. Sebak sangat masa tengok dia mula jalan. Jalan 2 langkah stop, pastu jalan lagi. Bila rasa lambat mula la dia merangkak, cepat sikit sampai..hehehe.. lepas ni mama Adam kena cergaskan badan nak kejar Adam keliling rumah. Conform penat, takat kejar dia duk merangkak merata pun kadang2 surrender. hehehe. Adam akan nampak sangat Abang kalau boleh jalan laju2. Tiba2 takleh terima kenyataan yang anak dah besar dan diri sendiri makin tua. kahkah

11 comments:

aThidEaN said...

adam nmpak sgt abang?
jeng jeng
adam nak dapat adik kah?

Anah said...

Athi: ohhh terkejut mak!!!jgan salah sangka, belum lagi. sgt abg merujuk kpd sangat matang..hahaha

Luv like this.... said...

go abang
go abang

rDnA said...

congrate adam!!!
makin slim la mama lpas ni..hihihi

~YUN~ said...

adam,jom jalan g umah aunty yun!yeyeee!!!adam da jd abg!anah,apalagi...hehehe

Meey@ said...

Abg adam dah pndi jln?? Wahhhhhh terujanya aunty nk tgk abg adam jln!!go abgg go! Go anah go aku nk gegel plak. Haha:p

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

salam anahh...waa dah boleh jalan..tahniah..mmg sonok tgk anak masa mula2 jln..tergedek2 ehehhe

Anah said...

Farhana: yeah2, Adam jalan 2 langkah pastu duduk=)

Dina: tq aunty,tp mama Adam tu kalau penat makannya lagi banyak, tu yg susah nak kurus

Yun: Jom yun sama2, hahaha

Meeya: Jom la aunty kita main lumba lari

rose: aah comel, terkengkang2 pun ada.hehehe

Fiez Kejora said...

10 bln dh leh jln..hebatla tu...fareez jugakla yg xnk jln2 lg dh setahun ni...huhuu

^effa^ said...

wahhhh adam dh nak jalan, mia belum lagi.. die maru menerap je.. bestkan tgk diorg semakin membesar ;)

Anah said...

Fiez: baru terkedek2,3-4 langkah je pastu duduk sbb merangkak lagi cepat smpai..hehehe

effa:nnti smpai la giliran mia plak..tu la, seronok sgt tp kdg2 rs cam jgan la cepat sgt besar.huhu