Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Thursday, October 21, 2010

setahun sudah...............

apa yg setahun??tiba2 je kan..hari ni genap setahun saya kawin...ok, tipu je...tgk wedding ticker pn dh tau sy tipu...hari ni genap setahun abg hitam saya berbakti tuk saya...sape abang hitam?? jawapannya yg pasti bukan suami saya..hahaha..gila kejam ini isteri...abang hitam yg saya maksudkan adalah kereta saya yg berwarna hitam tu...happy birthday abg hitam, moga sentiasa sihat  untuk berbakti kpd saya dan keluarga...

teringat masa mula2 nk dpat abg hitam ni, tunggu abg sepupu sy bawak datang dr KL,apa kes tuannya org Penang plus Terengganu, tp pkai no plat KL, nasib la yg penting dpat manyak diskaun masa beli...gagaga..tq abang ijak..ms tu tunggu tu rasa lambat gila masa berjalan..duduk la sy depan pintu kat umah 27 tu sambil tgk pakcik umah sebelah basuh kete putihnya tu..bila kreta dh smpai dpan umah, bukan main lg seronok walaupun kreta yg dibeli tu hanyala kereta biasa, bukan canggih manggih mana pn, yg pasti ni la harta sepencarian saya dan suami (masa tu tunang) saya yg pertama..buat masa skrg kereta ni la barang paling mahal yg kami pernah beli..

abg hitam bawak saya masa majlis bertandang

kpd abg hitam, saya sayang awak...nnti saya paksa cik pad saya tu slalu2 basuh awak ye..sian kat awak, dh la hitam tuan plak malas nk basuh..kalau awak org xtau la awak duk kategori mana, msti kategori plg comot..gagagaga...happy birthday abg hitam...(tp road tax ngan insurans xsettle lg, tersadai la kamu tuk 2-3 hari ni)

No comments: