Wednesday, October 20, 2010

Hmmmmmm.....

Salam..
Minggu ni dh masuk  28 weeks bersamaan ngan 7 bulan..warghh..cepatnya masa berlalu, haritu baru je rasa g check tuk conform pregnancy kt klinik Dr Jammy ng bdk2 umah 27..tup tup dah 7 bulan..Alhamdulillah, sepanjang mengandung ni bleh dikatakan mmg xde alahan lgsg cuma haritu skali je baby menduga mamanya dgan buat perangai xmau gerak seharian..xpasal2 mama baby ni kena masuk wad..Baby Baby..Lain kali jgn buat lg tau...

Lately, saya ada satu perangai baru, kuat betul membebel, bleh dikatakan celik mata terus pot pet pot pet...yg jadi mangsa tentula cik pad cayang saya tu...sy pnya tahap bebel ibaratkan mak kpd anak sepuluh..tp biasalah, sape2 pn xsuka kn bebel, mestila cik pad sy marah kalo khutbah berjela2 dan xmasuk akal, so kerap la jugak sy nangis yg beria2..kesian kt suami sy tu, melayan isteri dia yg emosi xstabil ni...sabar je la...


harap2 simptom emosi xstabil ni beransur pulih ngan cepatnya..xlarat la nak sedih2 memanjang..kesian kat cik pad ngan baby ni...saya mahu gumbira sepanjang masa...=p

No comments: