Wednesday, January 9, 2013

Happy new year 2013!!!

Assalamualaikum...
Mula-mula tiup habuk dulu..ffuh fuh.. Berkurun tinggalkan blog..konon-konon nak update pasal raya sampai ke sudah tak de..maafkan saya penunggu gua!!! Sebelum bersalin kononnya sepanjang cuti nak rajin update blog, harini dah masuk hari ke 25 baru terhegeh-hegeh nak menaip.Moga esok dan esok masih rajin.sekurang-kurangnya ada jugak faedah untuk kenangan masa depan..cehh ayat tak leh blah..

Alhamdulillah tahun 2012 diharungi penuh dengan kegembiraan dan rasa syukur. Awal tahun yng sangat best sebab 2-3 kali berpeluang jalan-jalan Johor dan Melaka, pastu dapat khabar gembira disahkan pregnant untuk kali kedua, lepas tu dapat kerja (yang tak bestnya tinggalkan anak kat taska..huhuhu),pastu urusan dipermudahkan sepanjang mengandung tak de kena morning sickness, so dapat kerja tanpa sebarang masalah kesihatan dan berakhir dengan conformation (dapat bercuti dengan gaji..hehehehe) dan akhir sekali lahirkan puteri tercinta Nur Alisha Zahra dengan sangat mudah..Alhamdulillah, syukur yang tak terhingga.

Banyak sangat yang nak cerita untuk kenangan masa depan, terutamanya detik2 kelahiran Alisha.Yang ni mesti ada, cam tak adil la kan kalo nanti abang Adam tau dia punya kisah kelahiran, nanti kalo Alisha tanya saya jawab 'Mama tak berapa nak ingat la'

Sekian untuk permulaan =)


4 comments:

♥ Wina ♥ said...

welcome back!

selamat tahun baru :)

aThidEaN said...

welcome back

rDnA said...

cepat2 update k..i'm waiting

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111