Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Wednesday, January 9, 2013

Happy new year 2013!!!

Assalamualaikum...
Mula-mula tiup habuk dulu..ffuh fuh.. Berkurun tinggalkan blog..konon-konon nak update pasal raya sampai ke sudah tak de..maafkan saya penunggu gua!!! Sebelum bersalin kononnya sepanjang cuti nak rajin update blog, harini dah masuk hari ke 25 baru terhegeh-hegeh nak menaip.Moga esok dan esok masih rajin.sekurang-kurangnya ada jugak faedah untuk kenangan masa depan..cehh ayat tak leh blah..

Alhamdulillah tahun 2012 diharungi penuh dengan kegembiraan dan rasa syukur. Awal tahun yng sangat best sebab 2-3 kali berpeluang jalan-jalan Johor dan Melaka, pastu dapat khabar gembira disahkan pregnant untuk kali kedua, lepas tu dapat kerja (yang tak bestnya tinggalkan anak kat taska..huhuhu),pastu urusan dipermudahkan sepanjang mengandung tak de kena morning sickness, so dapat kerja tanpa sebarang masalah kesihatan dan berakhir dengan conformation (dapat bercuti dengan gaji..hehehehe) dan akhir sekali lahirkan puteri tercinta Nur Alisha Zahra dengan sangat mudah..Alhamdulillah, syukur yang tak terhingga.

Banyak sangat yang nak cerita untuk kenangan masa depan, terutamanya detik2 kelahiran Alisha.Yang ni mesti ada, cam tak adil la kan kalo nanti abang Adam tau dia punya kisah kelahiran, nanti kalo Alisha tanya saya jawab 'Mama tak berapa nak ingat la'

Sekian untuk permulaan =)


3 comments:

♥ Vna ♥ said...

welcome back!

selamat tahun baru :)

Unknown said...

welcome back

rDnA said...

cepat2 update k..i'm waiting